kaninkamrat

Alla inlägg den 28 juni 2020

Av kaninkamrat - 28 juni 2020 13:15

Jag har bloggat tidigare om bottenmaterial i kaninpottan (-pottorna).


Spån går bort, det är ohälsosamt både för kaniner och människor, skräpigt också. Torv är bra, men blir dammigt. Jag har länge använt olika märken av papperspellets (mest från Sorption men också Remiss när jag har fått tag i det. Det säljs inte där jag bor) men nu testar jag Millamores bottenströ Premium. Jag har inte riktigt utvärderat än vad jag tycker om det. Plus är att jag fick fyra jättesäckar levererade till dörren utan fraktkostnad, vilket helt klart väger över. Ströet är också drygt, samt verkar suga upp urin mycket bra. En nackdel är att det skräpar, det ligger flagor i hela rummet trots att jag städar men jag kan leva med det så länge det inte dammar.


Jag återkommer säkert så småningom med mer feedback på Millamore. Än så länge är det favoriten. Vad använder ni?


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards